Вірш Л.Українки «Вишеньки- черешеньки» та Т.Шевченка « Встала весна».
Вишеньки, черешеньки»
Поблискують черешеньки
В листі зелененькім,
Черешеньки ваблять очі
Діточкам маленьким.
Дівчаточко й хлоп'яточко
Під деревцем скачуть,
Простягають рученята
Та мало не плачуть:
Раді б вишню з'їсти,
Та високо лізти,
Ой раді б зірвати,
Та годі дістати!
«Ой вишеньки-черешеньки,
Червонії, спілі,
Чого ж бо ви так високо
Виросли на гіллі!»
«Ой того ми так високо
Виросли на гіллі, –
Якби зросли низесенько,
Чи то ж би доспіли?»
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічає.
-
Що ви відчули слухаючи ці твори ?
Хмаринка
Запнувшись в блакитну хустинку,
По небу пливла хмаринка.
Та раптом зірвався вітер —
Нема їй куди подітись.
Зірвала мерщій хустинку —
Закапали з неї краплинки.
Так хмарка од вітру тікала,
Землю дощиком поливала. (Тетяна Полубко)
На зеленому горбочку
На зеленому горбочку,
У вишневому садочку,
Притулилася хатинка,
Мов маленькая дитинка
Стиха вийшла виглядати,
Чи не вийде її мати.
І до білої хатинки,
Немов мати до дитинки,
Вийшло сонце, засвітило
І хатинку звеселило. (Леся Українка).
Скільки людині потрібно друзів
Як гадаєш, скільки треба мати друзів, аби почуватися щасливим? Одного, двох, чи, може, кілька десятків? Дотепна притча про дружбу від Бориса Крумера відповість на це риторичне питання і допоможе розставити усі крапки над «і».
Учень прийшов до Вчителя і запитав його:
— Вчителю, скільки друзів повинно бути у людини – один чи багато?
— Все дуже просто, – відповів Учитель, — зірви мені он те червоне яблуко з верхньої гілки.
Учень задер голову і відповів:
— Але воно дуже високо висить, Учителю! Мені не дістати.
— Поклич друга, нехай він допоможе тобі, — відповів Майстер.
Учень покликав іншого учня і став йому на плечі.
— Мені все одно не дістати, Учителю, — промовив засмучений учень.
— У тебе більше немає друзів? — посміхнувся Учитель.
Учень покликав ще приятелів, які крекчучи стали підійматися один одному на плечі та спини, намагаючись побудувати живу піраміду. Але яблуко висіло занадто високо, піраміда розсипалася, і учень так і не зміг зірвати жадане яблуко.
Тоді Вчитель покликав його до себе:
— Ну, ти зрозумів, скільки людині потрібно друзів?
— Зрозумів, учитель, — сказав учень, потираючи забитий бік, — багато — щоб усі разом ми змогли вирішити будь-яку проблему.
— Так, — відповів майстер, засмучено похитуючи головою, — дійсно, потрібно багато друзів. Щоб серед усього цього збіговиська гімнастів знайшовся хоча б один розумний чоловік, який здогадався б принести драбину!
3.Перегляд мультфільму
Українська мова.
Тема. Повторення вивченого про речення.
1. Робота в діагностичних зошитах.Виконання завдань з теми "Речення".
2. Виконання завдань на аркушах,які я вам давала.
УВАГА! (Не забудьте принести до школи 11.05 "Діагностичні зошити" і аркуші із виконаними завданнями.)
3. Фізкультхвилинка.
4. Творча робота над задачею.
– Змініть запитання задачі так, щоб останньою дією розв’язання було додавання. (Підказка.Скільки всього деталей виготовив майстер і учень разом за 1 годину.)
– Запишіть розв’язання за схемою.
5. Складання задачі (самостійно дітьми) з такими питаннями:
На скільки більше(менше)........?
У скільки разів більше(менше)............?
Розв'язати задачу можно усно.
Гості стрибали і співали,
Після сіли всі в кружок -
Пили чай, їли цукерки
І хвалили пиріжок.
Був гарний пиріг капустяний,
Але куди смачніше інший:
Дуже здобний, дуже смачний,
З яскраво-жовтою курагою.
А потім грали в хованки.
У ляльки, квача і конячки.
А потім усе раптом пішли,
І ми з братиком спати лягли.
(Е. Благинина).
Обережність, страх, не дражнити, не
підходити, годувати з рук, захищатися, спокій, допомога дорослих, обійти,
бігти, взяти палку.
2. Прочитайте матеріал підручника. Що
треба пам’ятати при спілкуванні з тваринами і яких правил треба дотримуватися,
щоб не постраждати від них. Після чого необхідно вставити в речення
пропущені слова, з отриманих речень складіть текст «Пам’ятай
та виконуй».
- Під
час зустрічі з дикими та бездомними тваринами не можна__________ від
них.
- Не
повертайтеся до тварини _________.
- Небезпечно
гладити тварину, бо вона може _______________.
- Не
____________дитинчат тварин.
- Якщо
тварина вкусила або подряпала тебе, одразу скажи про
це_____________ і звернися до
_____________.
Після гри з твариною треба обов’язково ______________руки.
3.Перегляд відео "Піклування про власне життя"
Як ти піклуєшся про своє життя?
Українське читання
Тема.До зірок! «Про першу повітряну кулю» (за В. Гончаренком).
Перегляд відео «Фестиваль повітроплавання» с. 92-93)
1. Робота з підручником. Читання тексту. (с.92-93)
- Про що ви дізналися з тексту?
-Чому брати написали на кулі "До зірок!"
2.Перегляд відео.
- Що вас вразило під час перегляду відео?
Українська мова
Тема.Узагальнення знань з теми «Речення».Самостійна робота.
1 Виконай тест
2.Перегляд відео, виконання завдань.
3.Музична фізкультхвилинка.
4. Виконання завдань з теми "Речення".(ті,що я видавала на аркушах).
УВАГА !!!
Будь ласка,ті завдання,що я видавала на аркушах, після виконання пересилайте мені по Вайберу. Я на вихідних їх роздрукую і вкладу в документи.
Презентації : літературне читання. 2 клас. (до підручника Н ...----Цікавинки для дитини----Урок 95)
2. Робота з підручником. Читання тексту. Обговорення. "Про що прочитали"
3.Складання правил, яких треба притримуватися під час прибирання помешкання?
А що треба робити,щоб якомога менше прибирати?
4.Відео( за бажанням)
Математика.
Українське читання.
Лев і комарі
Народна
казка
Одного разу лев, лежачи під кущем, думав собі: — Я такий дужий вдався,
нікого не боюся! Не так, як оті нікчемні комарі: всякий їх роздавить, і вони
всіх бояться.
Комарам досадно стало, що лев їх ні в що ставить. Як сипонули вони на лева
й почали його жигати! Уже він і хвостом махав, і лапами шльопав, і зубами
клацав, нічого не допомагало. Комарі як з мішка сипалися на лева.
Уже лев і підплигував, і навкруги куща бігав, а комарі одно — жигали.
Бачить лев, що з комарами важко справитися, почав прохати їх одчепитися від
нього.
Комарі відстали від лева, піднялися вгору стовпом і кажуть: «Не хвалися,
брате, розумом, не хвалися силою». (112 слів.)
Тестові завдання.
1. Про що думав лев, лежачи під кущем:
а) що він сильний і нікого не боїться;
б) що він найрозумніший у світі?
2. Чому комарі почали жалити лева:
а) були дуже голодні;
б) досадно стало, що лев їх ні в що ставить?
3. Що зробив лев, коли зрозумів, що з комарами
важко справитися:
а) почав прохати їх одчепитися від нього;
б) почав їм погрожувати?
4. Що сказали леву комарі, коли відстали від
нього:
а) «Ми хоч і маленькі, а нас усі бояться»;
б) «Не
хвалися, брате, розумом, не хвалися силою»?
Математика
Тема.Складені задачі,що включають дію ділення.Порівняння виразів.(с.100)
Задача.
Маса сома 25 кг,а маса щуки в 5 раз менше.Знайти масу сома і щуки разом.
Робота за підручником с.96 №3,4,5
Порівняти вирази: 32+(89-70)....87-(46+0)
46+12....14:2
8*2...20:1 (*-помножити)
0:13...24*0
Знати : збільшити на.... +(додати)
збільшити в.......*(помножити)
зменшити на..... - (відняти)
зменшити в...... : (поділити)
ЯДС. Тема. Рослини влітку. Рух. Чи важливий рух в житті природи? Рослини влітку(с. 98-99)
Дорогі батьки! Якщо хтось не зміг подивитися відео на Фейсбуці,скористайтеся цим посиланням за такими кроками:
GOOGL, копіююте посилання на моєму блозі і вставляєте на панель зверху в GOOGL.
збільшити в.......*(помножити)
зменшити на..... - (відняти)
зменшити в...... : (поділити)
М.Д. 12 збільшити на 7
12 збільшити в 1 раз
7 збільшити на 5
7 збільшити в 5 раз
34 збільшити на 0
34 збільшити в 0 раз
Далі приклади на свій вибір ( Увага! Писать тільки відповіді)
Четвер, 22 квітня
ЯДС
Тема: Лікарські рослини (с.103) . Отруйні рослини (с.104).
1.Переглянути відео. Лікарські рослини
2. Переглянути наступне відео Кропива-лікарська рослина України.
Навесні прокидається природа після зимової сплячки. Про цю чарівну пору року можна розповідати багато, але краще це зробити мовою поезії, яка спроможна подарувати відчуття гармонії та прищепити увагу до краси навколо. До вашої уваги вірші про весну, які змусять вас побачити красу весняної природи та подарують відчуття гармонії зі світом.
Вербові котики
Навесні мала вербичка
Одягнула рукавички.
Ще стоять холодні ночі –
Застудитися не хоче.
(Г. Химич)
Вовк ведмедя розбудив:
— Вже весна, гуляти йди!
Виліз велетень з барлогу —
Вовк втікає в ліс від нього.
(О. Кононенко)
Жук
Жук літає: "Жу-жу-жу!
Всіх сьогодні розбуджу.
Прокидайтеся від сну –
Зустрічать ідем весну!"
А травиця шепче: "Шу-у!
Я рости спішу, спішу…"
Віти листям шелестять: -
Сонце раді ми вітать!
1. Вправа "Закінчити речення". (Дорослий починає, дитина закінчує).Усно.
Ø Будь-яке речення виражає…(закінчену думку).
Ø За метою висловлювання речення бувають…(розповідні,питальні
та спонукальні)
Ø Розповідні речення
– це речення в яких
щось…(повідомляється,розповідається).
Ø У кінці розповідного речення може стояти…(або крапка,або
окличний знак)
Ø Питальні речення - речення,в яких…(про щось або про
когось запитують).
Ø У кінці питального речення завжди ставиться…(знак питання).
2. Прочитати, спонукальне речення списати.
Хиті, хиті, а коники в житі!
А ти, Грицю, не гуляй,
Іди коней виганяй!
(Діти знайомі з видами речення,ми вже вивчали цей матеріал)
3. Робота з казками.(на власний вибір)
Спонукальні речення часто зустрічаються в казках.Вибиріть казку і спишіть 3 спонукальних речення.
В реченнях можуть висловлюватись різні спонукання: прохання, запрошення, заклик, порада, заборона, наказ.
4. Скласти і записати 2 спонукальних речення:
- Запропонуйте прочитати нову книгу.
- Закличте людей берегти природу.
Спонукальні речення можуть бути за інтонацією окличними(в кінці знак !) і неокличними(в кінці .) Прохання до вас,батьків:одне речення має бути окличним, друге-неокличним.
П'тниця, 23 квітня
Українське читання
Тема: Робота з дитячою книгою. Читання для себе.
1. Ми ознайомимось сьогодні із оповіданням «Добре вдома», яке написала сучасна українська письменниця Зоя Жук, що пише під псевдонімом Зоряна Живка.Зоряна Живка (Зоя Жук)
ДОБРЕ ВДОМА
(Оповідання)
У кожного є дім.
Пташки́ живуть у гніздах.
Звірі — у норах.
Риби — у річці чи в морі.
Бджоли — у вулику.
Мурахи — в мурашнику.
А равлик навіть носить свою хатку зі собою!
Книжки́ мешкають у книгарнях, у бібліотеках, на книжкових полицях осель.
Зорі — на небі.
Люди — в будинках.
А сміття живе на смітниках і в сміттярках. Це його оселя, і воно її дуже любить. Йому там затишно й зручно. Тому сміття дуже засмучується, коли люди необачно кидають його там, де заманеться. Тоді воно стає вуличним сміттям.
Сміттям-безхатьком. День і ніч воно зажурено вештається містом або вздовж сільської дороги. І навіть — страшно подумати! — лісом.
Блукає, скиглить-шелестить, кидається під ноги перехожим, ніби приблудний пес. І тихенько просить: «Допоможіть мені дістатися до рідного смітника!»
А нещасне сміття тиняється хідниками та клумбами, парками і дитячими майданчиками, солодко мріючи про затишну сміттярку...
2. Перегляд відео. Оповідання Зоряни Живки "Добре вдома".
3. Які слова незрозумілі? Пояснення значення слів: сміття, смітник, сміттярка.
ü Де живе сміття?
ü Чи любить воно свою оселю? Як
йому у ній живеться?
ü Чи може самостійно сміття потрапити у свій дім?
5. 5. Вибіркове читання.
Відшукайте у тексті:
Ø Що засмучує сміття?
Ø Як воно почувається поза своїм
домом?
Ø Про що ж мріє сміття?
Ø Відшукай слова-синоніми до слова пересуватися, рухатися, іти (вештатися, блукати, кидатися під ноги, діставатися,
тинятися).
6. Читання для себе. (Дитина на власний розсуд вибирає оповідання чи казку і читає).
Матемкатика
Тема: Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів. Складання і обчислення виразів.
1. Повторити терміни: збільшити на.... + (додати)
збільшити в.......* (помножити)
зменшити на..... - (відняти)
зменшити в...... : (поділити)
2. М.Д.
3. Робота за підручником (с.102)
№1-усно, № 2,3-письмово
4. №4 роз'язуємо таким чином:
Заміняємо пустий квадратик буквой англ. алфавіта
x . 3=18
x=18 : 3
x=6
6 . 3=18
18=18
Риторика
Тема: Чекаємо на вас.
1. Перегляд мультфільму " Вінні-Пух і день народження ослика Іа"
Комахи, що живуть у лісі завдають шкоди рослинам. Найбільше шкодять деревамкомахи - чорний сосновий вусач і жук-короїд. Вони прогризають ходи в деревині, відчого дерево гине. А от руді лісові мурашки знищують комах-шкідників. Тому неруйнуйте мурашників. Мурахи виконують роль санітарів лісу. Вони безстрашніверхолази. Забираючись високо на дерево, вони скидають «трофеї» на землю.Досліджено, що одна мурашина сім’я за добу знищує 40—50 тис. шкідників.Мурахи розпушують ґрунт, і завдяки цьомукоріння дерев одержує більше повітря й вологи.- Якщо у лісі багато комах, це значить, що там багато птахів. Чому це так?Які птахи живуть у лісі?- Які турботи у птахів влітку?Чому червень — місяць тиші у лісі?
3. Давайте пригадаємо правила поведінки в лісі.
1) Не кричати у лісі.
2) Не витоптувати рослин, ходити тільки по стежках.
3) Не зривати квітів, не ламати дерев.
4) Не лазити до пташиних гнізд.
5) Не чіпати диких тварин та їх дитинчат.
6) Не смітити у лісі.
4. Продовження розповіді.
Крім птахів та комах у лісі ми можемо зустріти звірів. Яких лісових звірів ви знаєте?
Які турботи влітку у звірів?
- Так, влітку звірі ведуть активний спосіб життя. Вони шукають собі їжу,
полюють, ховаються від хижаків, вигодовують потомство, навчають їх.
- Чому вчать дорослі звірі своїх дитинчат?
Найбільші тварини наших лісів - лосі, дикі кабани, вовки.
Лось - справжній лісовий велетень. Тварину легко впізнати по рогах з великою
кількістю відростків. Роги виростають лише у самців, а в самок їх немає. У лося довгі сильні ноги. Живляться лосі гілками й корою молодих дерев і кущів, травою, грибами.
Дикі кабани живуть у густих заростях лісів. Тіло в кабана кремезне, вкрите
жорсткою щетинистою шерстю. Удень звір відпочиває в лігві, а ввечері виходить у пошуках їжі.
Кабани живляться плодами, коренями рослин, черв’яками, комахами.
лісі ми можемо зустріти звірів. Яких лісових звірів ви знаєте?
У вовка видовжена морда, широкий лоб, гострі трикутні вуха. Товстий, пухнастий хвіст завжди висить донизу.
На полювання вовк виходить вночі. Живиться переважно дрібними тваринами. Зграя вовків може вполювати оленя.
У лісі можна зустріти лисицю. Найбільша гордість лисиці - пухнастий хвіст. Лисиця не «замітає» ним слідів. Під час бігу хвіст слугує тварині кермом. Лисиця - всеїдна тварина. Її корм - миші, комахи, птахи, ягоди, насіння.
У будь-якому лісі - хвойному чи листяному - багато білок. Для перестрибування з дерева на дерево білка використовує свій довгий пухнастий хвіст. Це для неї і парашут, і кермо.
5. Гра «Хто де живе?»
Правильно помістіть звірів у свої будиночки.
Хто живе? Де живе?
Ведмідь лігво
лисиця барліг
вовк нора
(Ведмідь — барліг, лисиця — нора, вовк — лігво.)
Математика.
Тема. Розв'язування задач. Доповнення рівностей.
1. Повторити збільшити на.... + (додати)
збільшити в.......* (помножити)
зменшити на..... - (відняти)
зменшити в...... : (поділити)
2.Робота з підручником. (с.103)
№1 Замінити пусті квадратики на x, розв'язати рівняння (див. урок матем. за 23 квітня)
№2 -письмово, з короткою умовою, н-д
Оленці-3р.
Арсену-?, у 4 рази більше
№3(усно)
№4- письмово, без короткої умови, т. як умова є в підручнику.
Укр. читання
Тема. Невідоме про звичні речі.» З історії світлофора. Перегляд відео «З чого та як створюють світлофори» (с.90-91). Загадки про винаходи.с.87
! Перегляд відео
Комментариев нет:
Отправить комментарий