ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС

 


П'ятниця,  07 травня
Математика.
Тема.  Знаходження невідомого дільника.Розв'язування задач.(с.107)

1.Знати:назви компонентів ділення №1

2.Вивчити правило знаходження невідомого дільника №2

3.Практичне завдання на знаходження дільника №3
( УВАГА! Перші два приклади розв'яжіть так,як у підручнику,а 3-ій та 4-ий пусті квадратики замініть на " X" і розв'яжіть як рівняння.)
4.  №4,5

Читання.
Розвивати читацькі навички.Читання вголос художньої книги на власний вибір.

Риторика.
Тема. Вірш словами малює картину.

1.  Художник пише картину фарбами. Письменники, поети пишуть картину словами.
— Слово малює картину. Спробуйте її побачити: золоте листя. Слово передає звуки. Прислухайся: вітер листям шелестить. Чуєш шурхіт листя? Відчуйте красу художнього слова, слухаючи  вірші українських поетів. Зазирнемо до «Поетичної майстерні» відомих українських поетів.   Л.Українка, Т.Шевченко -З їх творчістю ми знайомі ще з 1 класу. Але, щоразу
читаючи їх  твори ми по іншому їх чуємо та сприймаємо. 

Вірш Л.Українки «Вишеньки- черешеньки» та Т.Шевченка « Встала весна».


Вишеньки, черешеньки»
Поблискують черешеньки
В листі зелененькім,
Черешеньки ваблять очі
Діточкам маленьким.

Дівчаточко й хлоп'яточко
Під деревцем скачуть,
Простягають рученята
Та мало не плачуть:

Раді б вишню з'їсти,
Та високо лізти,
Ой раді б зірвати,
Та годі дістати!

«Ой вишеньки-черешеньки,
Червонії, спілі,
Чого ж бо ви так високо
Виросли на гіллі!»

«Ой того ми так високо
Виросли на гіллі, –
Якби зросли низесенько,
Чи то ж би доспіли?»

 

Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічає.

                                               

-          Що ви відчули слухаючи ці твори ?



2.Читання віршів українських поетів. Намалювати малюнок до віршика на вибір .

Хмаринка

Запнувшись в блакитну хустинку,
По небу пливла хмаринка.
Та раптом зірвався вітер —
Нема їй куди подітись.
Зірвала мерщій хустинку —
Закапали з неї краплинки.
Так хмарка од вітру тікала,

Землю дощиком поливала.    (Тетяна Полубко)

На зеленому горбочку

На зеленому горбочку,
У вишневому садочку,
Притулилася хатинка,
Мов маленькая дитинка
Стиха вийшла виглядати,
Чи не вийде її мати.
І до білої хатинки,
Немов мати до дитинки,
Вийшло сонце, засвітило
І хатинку звеселило.                    (Леся Українка).















Четвер,06 травня
ЯДС.     Тема.
Україна у світі. Країни-сусіди України.
   
1.Перегляд відео.    Україна у світі.                                   

                                      


2.Перегляд відео.    Країни-сусіди України.

                                                 


3.Тести з теми за посиланням 

Українське читання.
Тема. Робота з дитячою книгою. 
1.Перегляд відео "Дружба".

                                        

2.Читання притчі.

Людина з друзями — степ із квітами, а людина без друзів — жменя попелу. Наступні притчі розкажуть, хто такі справжні друзі, як правильно їх обирати та наскільки важливо уміти дружити самому.


Скільки людині потрібно друзів

Як гадаєш, скільки треба мати друзів, аби почуватися щасливим? Одного, двох, чи, може, кілька десятків? Дотепна притча про дружбу від Бориса Крумера відповість на це риторичне питання і допоможе розставити усі крапки над «і».

Учень прийшов до Вчителя і запитав його:

— Вчителю, скільки друзів повинно бути у людини – один чи багато?

— Все дуже просто, – відповів Учитель, — зірви мені он те червоне яблуко з верхньої гілки.

Учень задер голову і відповів:

— Але воно дуже високо висить, Учителю! Мені не дістати.

— Поклич друга, нехай він допоможе тобі, — відповів Майстер.

Учень покликав іншого учня і став йому на плечі.

— Мені все одно не дістати, Учителю, — промовив засмучений учень.

— У тебе більше немає друзів? — посміхнувся Учитель.

Учень покликав ще приятелів, які крекчучи стали підійматися один одному на плечі та спини, намагаючись побудувати живу піраміду. Але яблуко висіло занадто високо, піраміда розсипалася, і учень так і не зміг зірвати жадане яблуко.

Тоді Вчитель покликав його до себе:

— Ну, ти зрозумів, скільки людині потрібно друзів?

— Зрозумів, учитель, — сказав учень, потираючи забитий бік, — багато — щоб усі разом ми змогли вирішити будь-яку проблему.

— Так, — відповів майстер, засмучено похитуючи головою, — дійсно, потрібно багато друзів. Щоб серед усього цього збіговиська гімнастів знайшовся хоча б один розумний чоловік, який здогадався б принести драбину!

3.Перегляд мультфільму

              


Українська мова.

Тема. Повторення вивченого про речення.

 1.          Робота в діагностичних зошитах.Виконання завдань з теми "Речення".

 2.          Виконання завдань на аркушах,які я вам давала.

  УВАГА!  (Не забудьте принести до школи 11.05 "Діагностичні зошити" і аркуші із  виконаними завданнями.)







Середа,05 травня
Українське читання
Тема.   Цікаві факти.
1. Цікавинка від школярки Валерії "Про сніг".




2. "Жила-була сніжинка". Казка про природу. Надія Красоткіна.



3.Завдання на розвиток пізнавальної активності.
  Складання тематичної павутинки "Домашні помічники".
  Який домашній помічник міг би виконувати одразу кілька процесів? Пофантазуй.
4.Читання худ.книги 20 хвилин (за власним вибором).
Фізкульхвилинка.
  
                                         



Українська мова.

Списування.(с.126 впр. 443)

Завдання.У останньому реченні підкреслити голосні звуки.   

Математика 
Тема. Закріплення вміння розв’язувати задачі на кратне порівняння числа.
1.Закріплення знань та вмінь про кратне порівняння чисел.                        



2.Розв'язування задач на кратне порівняння чисел.
Задача №1    Дві групи учнів саджали дерева. У першій групі було 4 учні, а в другій – 5. Перша група посадила 24 дерева, а друга – 25. Яка група працювала краще?

     Складання короткої умови.
 

     РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ НА КРАТНЕ ПОРІВНЯННЯ ДВОХ ЧАСТОК. СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ


Задача №2   Майстер за 8 год виготовив 48 деталей, а учень за 4 год – 8 таких деталей. У скільки разів більше деталей виготовляв за 1 год майстер, ніж учень? 

    Складання короткої умови.

    РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ НА КРАТНЕ ПОРІВНЯННЯ ДВОХ ЧАСТОК. СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ

3. Фізкультхвилинка.

                                


4. Творча робота над задачею.

– Змініть запитання задачі так, щоб останньою дією розв’язання було додавання. (Підказка.Скільки всього деталей виготовив майстер і учень разом за 1 годину.)

– Запишіть розв’язання за схемою.

    РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ НА КРАТНЕ ПОРІВНЯННЯ ДВОХ ЧАСТОК. СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ

5.  Складання задачі (самостійно дітьми) з такими питаннями:

     На скільки більше(менше)........?

    У скільки разів більше(менше)............?

    Розв'язати задачу можно усно.









П'ятниця, 30 квітня
Українська мова
Тема. Розвиток зв'язного мовлення "Метро" (с.110-111)

1.Перегляд відео-уроку,виконання завдань.
                                                

2.Виконання завдання: впр.398

Математика
Тема.Задачі на кратне порівняння чисел. Математичний диктант. Обчислення значень буквеного виразу (с.106)
1. Математичний диктант (відео) + математичний диктант С.1--1
                                    
                                           


 2.Повторити правила

Щоб дізнатися  на скільки одне число більше або менше від другого,потрібно від більшого відняти менше.
Щоб дізнатися,у скільки разів одне число більше або менше,ніж інше,потрібно більше число поділити на менше.

2. Виконання завдань 2-5( с. 106).
Риторика.
Тема. День народження, гості.
1. Прослухування пісні "День народження".

                                       

2.Складання запрошень. Які слова використовують в запрошеннях?
3.Вправа "Ввічлива відмова"
-- Якими реченнями краще передати відмову на запрошення?
4.Складання правил поведінки в гостях.
5.Читання вірша "Сідайте,тьотю дорога".
                  
День Народження 

Гості стрибали і співали,
Після сіли всі в кружок 
-
Пили чай, їли цукерки
І хвалили пиріжок.

Був гарний пиріг капустяний,
Але куди смачніше інший:
Дуже здобний, дуже смачний,
З яскраво-жовтою курагою.

А потім грали в хованки.
У ляльки, квача і конячки.
А потім усе раптом пішли,
І ми з братиком спати лягли.
(Е. Благинина).

---Яких помилок у своїй поведінці припустились герої вірша?
---Розкажіть,як ви приймаєте гостей,
                                        
Четвер,29 квітня
ЯДС
Тема травня.  Все пов'язане з усім   
Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами (с.111-112).
Піклування про власне життя є відповідальною справою кожного.
1.. Тварини нам дають позитив, але є і негатив. Та якщо дотримуватися правил безпечного спілкування з ними, то вони стануть нашими друзями.
Назвати слова, які описують правильне поводження з незнайомою твариною.

Обережність, страх, не дражнити, не підходити, годувати з рук, захищатися, спокій, допомога дорослих, обійти, бігти,  взяти палку.

2. Прочитайте матеріал підручника. Що треба пам’ятати при спілкуванні з тваринами і яких правил треба дотримуватися, щоб не постраждати від них. Після чого  необхідно вставити в речення пропущені слова, з отриманих речень складіть текст   «Пам’ятай та виконуй».


  • Під час зустрічі з дикими та бездомними тваринами не можна__________  від них.
  • Не повертайтеся до тварини _________.
  • Небезпечно гладити тварину, бо вона може _______________.
  • Не ____________дитинчат  тварин.
  • Якщо тварина вкусила  або  подряпала тебе, одразу скажи про  це_____________   і   звернися    до  _____________.

Після гри з твариною треба  обов’язково ______________руки.

3.Перегляд відео "Піклування про власне життя"

                     

Що значить піклуватися про власне життя?

Як ти піклуєшся про своє життя?

Українське читання

Тема.До зірок! «Про першу повітряну кулю» (за В. Гончаренком). 

Перегляд відео «Фестиваль повітроплавання» с. 92-93)

1. Робота з підручником. Читання тексту. (с.92-93)

- Про що ви дізналися з тексту?

-Чому брати написали на кулі "До зірок!"

2.Перегляд відео.

                 



- Що вас вразило під час перегляду відео?

Українська мова

Тема.Узагальнення знань з теми «Речення».Самостійна робота.

1 Виконай тест



2.Перегляд відео, виконання завдань.


3.Музична фізкультхвилинка.


4. Виконання завдань з теми "Речення".(ті,що я видавала на аркушах).

УВАГА  !!!

Будь ласка,ті завдання,що я видавала на аркушах, після виконання пересилайте мені по Вайберу. Я на вихідних їх роздрукую і вкладу в документи.


Середа,28 квітня
Українське читання
Тема. «Наші друзі – чистота й охайність» (с. 91-92)
           Історія першого пилососа   
1. Перегляд відео.
(Як знайти?  GOOGLE----Урок читання 2 клас НУШ презентації----

Презентації : літературне читання. 2 клас. (до підручника Н ...----Цікавинки  для дитини----Урок 95)

2. Робота з підручником. Читання тексту. Обговорення. "Про що прочитали"

3.Складання правил, яких треба притримуватися під час прибирання помешкання?

   А що треба робити,щоб якомога менше прибирати?

4.Відео( за бажанням)

                                    

                                             

                        

                                              

Укаїнська мова
Тема.Робота з різними видами речень.  Індивід. завдання.
Виконання завдань з теми "Речення"(ті,що я давала).
2. Перегляд відео та виконання завдань з відео.


Математика.
Тема.  Кратне порівняння чисел. Розв’язування задач. «Магічні квадрати».с.105
1. Математичний диктант. (тільки відповіді)
6 збільшити на 4, знайти суму;     6 збільшити в 4 рази,знайти добуток;
30 зменшити на 5,знайти різницю;30 зменшити в 5 раз,знайти частку;
Перший множник 8, другий 5,знайти добуток;
Ділене 45.дільник 5, знайти частку;
Сума 54,перший доданок 18,знайти другий доданок;
Різниця 18,від'ємник 24,знайти зменшуване;
На скільки 36 більше 4;
У скільки разів 36 більше4;
На скільки 25 менше 5;
У скільки разів 25 більше 5:
На скільки 8 менше від 24;
У скільки разів 8 менше 24;
2.Повторення правила, вивченого в 1 класі

Щоб дізнатися  на скільки одне число більше або менше від другого,потрібно від більшого відняти менше.

Вивчити правило на с.105  Увага! Ці правила важливі,вони потрібні будуть протягом всього навчання.

3.Робота з підручником.  Виконання завдань  №1-4

Вівторок, 27 квітня
Українська мова
Тема. Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень.
1. Робота з підручником. (с. 109)----(Діти знайомі з цим матеріалом)
Правило прочитать,нагадать дітям.
2.Українська мова ,частина 2,с.96, "Горюдуб","Панас"-знайти і виписать спонукальні речення.
3.Попрацюйте з тим матеріалом, який я давала на аркушах.
4. Переглянути відео.




Математика
Тема. Знаходження  невідомого діленого.Розв'язування задач.(с.104)
1. Робота з підручником.
№1 -усно.
№2-повторити переставний закон множення і обчислити.
№3-повторити (вивчити) назви компонентів.
№4-правило вивчити
№5-замінить пустий квадратик буквою " X" і розв'язуйте рівняння.
№6-задача
№7-повторити правило знаходження периметра і виконати завдання.

ЯДС
Тема. Літні розваги. Правила поведінки на водоймах улітку.(109-110)
1. Робота з підручником.
(Прочитайте та обговоріть прочитане).
2. Перегляд відео.
                     
                      
              
                                                                 
3. Переглянуте,обговоріть.

Середа,28 квітня

Українське читання.
Тема.


ПОНЕДІЛОК,  19 квітня

Українське читання

Тема. Казка Ірина Мацко "Загублена писанка"
Прочитать казку на с. 87-89, відповісти на питання на с.89.
(Рекомендації: текст читати 2-3 рази вголос.)

Математика

Тема. Вирази, що включають дію ділення. Побудова прямокутника, обчислення його периметра (с. 99).
Розв'язування  прикладів №2
27:3+8  Спочатку виконуємо ділення, потім додавання
(40-25):3,а в цьому прикладі виконаєм спочатку віднімання,потім ділення. Див. правило на с.65. Повторіть, будь ласка, правило.

Я досліджую світ

Тема.  Ознаки літа в неживій пнрироді(с.97) .  Причини змін пір року.   Чи рух є ознакою життя?


Або   скопіювати посилання на верхню панель:
                                 https://www.youtube.com/watch?v=r9XEDlkWDlE 


Вівторок,  20 квітня
Українська мова

Тема. Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень.
Завдання  1 Скласти і записати 5 розповідних та 5 питальних речень на тему:" Подорожуємо країнами світу."
(Візьміть любу країну). Таке завдання пов'язане з темою місяця по ЯДС: Рух. Час.
Завдання 2 Прочитать казку,виконати тест. Під диктовку написать спонукальне речення.



Лев і комарі

Народна казка

 

Одного разу лев, лежачи під кущем, думав собі: — Я такий дужий вдався, нікого не боюся! Не так, як оті нікчемні комарі: всякий їх роздавить, і вони всіх бояться.

Комарам досадно стало, що лев їх ні в що ставить. Як сипонули вони на лева й почали його жигати! Уже він і хвостом махав, і лапами шльопав, і зубами клацав, нічого не допомагало. Комарі як з мішка сипалися на лева.

Уже лев і підплигував, і навкруги куща бігав, а комарі одно — жигали. Бачить лев, що з комарами важко справи­тися, почав прохати їх одчепитися від нього.

Комарі відстали від лева, піднялися вгору стовпом і кажуть: «Не хвалися, брате, розумом, не хвалися силою». (112 слів.)

 

Тестові завдання.

1.   Про що думав лев, лежачи під кущем:

а)  що він сильний і нікого не боїться;

б)  що він найрозумніший у світі?

2.  Чому комарі почали жалити лева:

а)  були дуже голодні;

б)  досадно стало, що лев їх ні в що ставить?

3.   Що зробив лев, коли зрозумів, що з комарами важко справитися:

а)  почав прохати їх одчепитися від нього;

б)   почав їм погрожувати?

4.  Що сказали леву комарі, коли відстали від нього:

а)   «Ми хоч і маленькі, а нас усі бояться»;

б)   «Не хвалися, брате, розумом, не хвалися силою»?

Математика

Тема.Складені задачі,що включають дію ділення.Порівняння виразів.(с.100)

Задача.

Маса сома 25 кг,а маса щуки в 5 раз менше.Знайти масу сома і щуки разом.

Робота за підручником с.96 №3,4,5

Порівняти вирази:   32+(89-70)....87-(46+0)

                                   46+12....14:2

                                    8*2...20:1       (*-помножити)

                                    0:13...24*0

Знати :               збільшити  на.... +(додати)

                            збільшити в.......*(помножити)

                            зменшити на..... - (відняти)

                            зменшити в...... : (поділити)

ЯДС.  Тема.   Рослини влітку. Рух. Чи важливий рух в житті природи? Рослини влітку(с. 98-99)

Дорогі батьки! Якщо хтось не зміг подивитися відео на Фейсбуці,скористайтеся цим посиланням за такими кроками:

GOOGL, копіююте посилання на моєму блозі і вставляєте на панель зверху в GOOGL.

https://drive.google.com/file/d/1GodzeUbJkhufIjfHYEyNXRFuV3G_cYiL/view?usp=sharing

Середа,21 квітня
Українська мова
Тема: Людмила Дорош казка"Вербова гілочка"

Нелегку зиму пережила молоденька вербиця. Цілу зиму вітрюган намагався зламати її гілочки, дув щосили і пригинав до землі, але вона не здавалася, гнулася, жалібно змахувала руками-гілочками, та не ламалася. І коли несміливе весняне сонце почало голубити землю, і в її скованому стовбурі почало прокидатися життя. Вербиця хотіла розплющити очі, та поки ще не могла - її бруньки не налилися соком, а міцно спали на гілочках. Та не надовго. Під теплими променями сонця сік розтав і побіг по стовбуру. "Годі спати, дівиці-сестриці, весна вже!" - бадьоро співав він, біжучи стовбуром та гілочками. Ось так поступово бруньки почали наливатися соком, набрякати і ставали все більшими й більшими, аж поки не виросли стільки, що змогли відчинити віконечка і показали світу свої пухнасті біленькі голівки...." 

Завдання 1:  складання і запис питальних речень за текстом. 
Завдання 2 :Добери і запиши до поданих слів слова-ознаки для опису весни
Небо(яке?).....                       Повітря(яке?)........
Трави(які?)....                       Квіти(які?)........
Сонце(яке?).....                     Бруньки(які?).....
Настрій(який?).....                 Птахи(які?).......

Математика
Тема: Збільшення і зменшення числа в кілька разів.Розв'язування задач.
           Читання рівностей.
1. Робота за підручником.  С. 101  № 1-7
Знати:                    збільшити  на.... +(додати)

                            збільшити в.......*(помножити)

                            зменшити на..... - (відняти)

                            зменшити в...... : (поділити)

М.Д.      12 збільшити  на 7

              12 збільшити в 1 раз

              7 збільшити   на 5

              7 збільшити  в 5 раз

              34 збільшити на 0

              34 збільшити в 0 раз

Далі приклади на свій вибір ( Увага! Писать тільки відповіді)


Четвер,  22 квітня

ЯДС

Тема:   Лікарські рослини (с.103) .  Отруйні рослини (с.104).

1.Переглянути відео.                        Лікарські рослини



2. Переглянути наступне відео            Кропива-лікарська рослина України.
          
                                                                                    


3.Ще одне відео          Отруйні рослини.

                                                                                     
Поговоріть з дітьми на цю тему. Для них  буде цікаво і корисно.

Українське читання
Тема:Підсумок за розділом «Весна, весна-весняночка».


    Навесні прокидається природа після зимової сплячки. Про цю чарівну пору року можна розповідати багато, але краще це зробити мовою поезії, яка спроможна подарувати відчуття гармонії та прищепити увагу до краси навколо. До вашої уваги вірші про весну, які змусять вас побачити красу весняної природи та подарують відчуття гармонії зі світом. 

Вербові котики

Навесні мала вербичка
Одягнула рукавички.
Ще стоять холодні ночі –
Застудитися не хоче.
(Г. Химич)

Вже весна

Вовк ведмедя розбудив:
— Вже весна, гуляти йди!
Виліз велетень з барлогу —
Вовк втікає в ліс від нього.
(О. Кононенко)

Жук

Жук літає: "Жу-жу-жу!
Всіх сьогодні розбуджу.
Прокидайтеся від сну –
Зустрічать ідем весну!"
А травиця шепче: "Шу-у!
Я рости спішу, спішу…"
Віти листям шелестять: -
Сонце раді ми вітать!

Вивчити віршик на власний вибір.

Українська мова
Тема:  Спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень.
          1.    Вправа  "Закінчити речення". (Дорослий починає, дитина закінчує).Усно.

          Ø Речення-це одиниця…( мовлення).

Ø Будь-яке речення виражає…(закінчену думку).

Ø За метою висловлювання речення бувають…(розповідні,питальні та спонукальні)

Ø Розповідні  речення – це речення в яких  щось…(повідомляється,розповідається).

Ø У кінці розповідного речення може стояти…(або крапка,або окличний знак)

Ø Питальні речення - речення,в яких…(про щось або про когось запитують).

Ø У кінці питального речення завжди ставиться…(знак питання).

2.   Прочитати, спонукальне речення списати.                                    

                           Хиті,  хиті, а коники в житі!

                                     А ти, Грицю, не гуляй,

                                     Іди коней виганяй!

(Діти знайомі з видами речення,ми вже вивчали цей матеріал)

            3. Робота з казками.(на власний вибір)

Спонукальні речення часто зустрічаються в казках.Вибиріть казку і спишіть 3 спонукальних речення.

В реченнях можуть висловлюватись різні спонукання: прохання, запрошення, заклик, порада, заборона, наказ. 

             4. Скласти і записати 2 спонукальних речення:

                 - Запропонуйте прочитати  нову книгу.

                 - Закличте людей берегти природу.

Спонукальні речення можуть бути за інтонацією окличними(в кінці знак !) і неокличними(в кінці .) Прохання до вас,батьків:одне речення має бути окличним, друге-неокличним.


П'тниця, 23 квітня

Українське читання

Тема: Робота з дитячою книгою. Читання для себе.

1.            Ми ознайомимось сьогодні із оповіданням «Добре вдома», яке написала сучасна українська  письменниця Зоя Жук, що пише під псевдонімом Зоряна Живка.                       
             Зоряна в дитинстві дуже любила читати книжечки. У своїй біографії вона пише про них, як про живих істот.                                          
            " Прочитати книжку – це майже як приручити звірятко. Спочатку її варто погладити по палітурці. Потім понюхати. Розгорнути й пошелестіти сторінками. Кинути оком на ілюстрації. Навмання прочитати кілька абзаців. І стає зрозуміло, твоя чи не твоя це книжка. Якщо твоя – її слід хапати й бігти читати. А якщо не твоя – треба поставити на полицю  й повернутися до неї з часом, за місяць чи за рік. Цей рецепт мене жодного разу не підводив."

Зоряна Живка (Зоя Жук)

ДОБРЕ ВДОМА

(Оповідання)

 

Зоряна Живка, Зоя Жук, Добре вдома, оповідання для дітейУ кожного є дім.
Пташки́ живуть у гніздах.
Звірі — у норах.
Риби — у річці чи в морі.
Бджоли — у вулику.
Мурахи — в мурашнику.
А равлик навіть носить свою хатку зі собою!
Книжки́ мешкають у книгарнях, у бібліотеках, на книжкових полицях осель.
Зорі — на небі.
Люди — в будинках
.
А сміття живе на смітниках і в сміттярках. Це його оселя, і воно її дуже любить. Йому там затишно й зручно. Тому сміття дуже засмучується, коли люди необачно кидають його там, де заманеться. Тоді воно стає вуличним сміттям. 
Сміттям-безхатьком. День і ніч воно зажурено вештається містом або вздовж сільської дороги. І навіть — страшно подумати! — лісом.
Блукає, скиглить-шелестить, кидається під ноги перехожим, ніби приблудний пес. І тихенько просить: «Допоможіть мені дістатися до рідного смітника!»

Зоряна Живка, Зоя Жук, Добре вдома, оповідання для дітей

Але люди його чомусь не чують… Байдуже минають, інколи ще й невдоволено нарікаючи: «Скільки бруду розвелося! Яке в нас засмічене місто!»
А нещасне сміття тиняється хідниками та клумбами, парками і дитячими майданчиками, солодко мріючи про затишну сміттярку...


2. Перегляд відео. Оповідання Зоряни Живки "Добре вдома".

 

3.       Які  слова  незрозумілі?

Пояснення значення слів: сміття,  смітник, сміттярка.

4.   Робота над змістом твору.                                                     

ü              Де живе сміття?

ü             Чи любить воно свою оселю? Як йому у ній живеться?

ü             Чи може самостійно сміття потрапити у свій дім?

5.  5.  Вибіркове читання.

         Відшукайте у тексті:                                                           

Ø           Що засмучує сміття?

Ø          Як воно почувається поза своїм домом?

Ø          Про що ж мріє сміття?

Ø   Відшукай слова-синоніми до слова пересуватися, рухатися, іти (вештатися,    блукати, кидатися під ноги, діставатися, тинятися).

     6.  Читання для себе. (Дитина на власний розсуд вибирає оповідання чи казку і читає). 

      Матемкатика

      Тема:  Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів. Складання і обчислення виразів.

           1.  Повторити терміни:     збільшити  на.... + (додати)

                                                     збільшити в.......* (помножити)

                                                     зменшити на.....  - (відняти)

                                                     зменшити в...... :  (поділити)   

2.  М.Д.


3.    Робота за підручником (с.102)

      №1-усно, № 2,3-письмово

4.  №4 роз'язуємо таким чином:

            Заміняємо пустий квадратик буквой англ. алфавіта

             x . 3=18

             x=18 : 3

             x=6

            6 . 3=18

           18=18 


Риторика

Тема: Чекаємо на вас.

1. Перегляд мультфільму " Вінні-Пух і день народження ослика Іа"




 Що трапилося з осликом?      (Він загубив хвіст)
Як можна допомогти його повернути?  (Написати оголошення)
Що таке оголошення?  (Це повідомлення,в якому вказується про те, що,де,коли
відбувається.)

2. Складання оголошення для ослика,яке допоможе осликові повернути хвоста.
   Записати і прочитати.

Понеділок, 26 квітня
Ядс        Тема. Тварини влітку. (105-106)

1. Відео-урок

                     




 2. Розповідь вчителя .

 Комахи, що живуть у лісі завдають шкоди рослинам. Найбільше шкодять деревам
   комахи - чорний сосновий вусач і жук-короїд. Вони прогризають ходи в деревині, від
  чого дерево гине. А от руді лісові мурашки знищують комах-шкідників. Тому не
 руйнуйте мурашників. Мурахи виконують роль санітарів лісу. Вони безстрашні
  верхолази. Забираючись високо на дерево, вони скидають «трофеї» на землю.
 Досліджено, що одна мурашина сім’я за добу знищує 40—50 тис. шкідників. 
  Мурахи розпушують ґрунт, і завдяки цьому
  коріння дерев одержує більше повітря й вологи.
- Якщо у лісі багато комах, це значить, що там багато птахів. Чому це так?
  Які птахи живуть у лісі?
- Які турботи у птахів влітку? 

 Чому червень — місяць тиші у лісі?

3. Давайте пригадаємо  правила поведінки в лісі.

1) Не кричати у лісі.

2) Не витоптувати рослин, ходити тільки по стежках.

3) Не зривати квітів, не ламати дерев.

4) Не лазити до пташиних гнізд.

5) Не чіпати диких тварин та їх дитинчат.

6) Не смітити у лісі.

4. Продовження розповіді.

Крім птахів та комах у лісі ми можемо зустріти звірів. Яких лісових звірів ви знаєте?

Які турботи влітку у звірів?

- Так, влітку звірі ведуть активний спосіб життя. Вони шукають собі їжу,

полюють, ховаються від хижаків, вигодовують потомство, навчають їх.

- Чому вчать дорослі звірі своїх дитинчат?

Найбільші тварини наших лісів - лосі, дикі кабани, вовки.

Лось - справжній лісовий велетень. Тварину легко впізнати по рогах з великою

кількістю відростків. Роги виростають лише у самців, а в самок їх немає. У лося довгі сильні ноги. Живляться лосі гілками й корою молодих дерев і кущів, травою, грибами.

Дикі кабани живуть у густих заростях лісів. Тіло в кабана кремезне, вкрите

жорсткою щетинистою шерстю. Удень звір відпочиває в лігві, а ввечері виходить у пошуках їжі.

 Кабани живляться плодами, коренями рослин, черв’яками, комахами.

лісі ми можемо зустріти звірів. Яких лісових звірів ви знаєте?

У вовка видовжена морда, широкий лоб, гострі трикутні вуха. Товстий, пухнастий  хвіст завжди висить донизу.

На полювання вовк виходить вночі. Живиться переважно дрібними тваринами. Зграя  вовків може вполювати оленя.

   У лісі можна зустріти лисицю. Найбільша гордість лисиці - пухнастий хвіст. Лисиця  не «замітає» ним слідів. Під час бігу хвіст слугує тварині кермом. Лисиця - всеїдна  тварина. Її корм - миші, комахи, птахи, ягоди, насіння.

 У будь-якому лісі - хвойному чи листяному - багато білок. Для перестрибування з  дерева на дерево білка використовує свій довгий пухнастий хвіст. Це для неї і  парашут, і кермо. 

5.  Гра «Хто де живе?»

         Правильно помістіть звірів у свої будиночки.


    Хто живе?    Де живе?

Ведмідь         лігво

лисиця           барліг

вовк             нора

(Ведмідь — барліг, лисиця — нора, вовк — лігво.)  

       Математика.

       Тема. Розв'язування задач. Доповнення рівностей.

       1. Повторити                            збільшити  на.... + (додати)

                                                     збільшити в.......* (помножити)

                                                     зменшити на.....  - (відняти)

                                                     зменшити в...... :  (поділити)   

2.Робота з підручником. (с.103)

№1 Замінити пусті квадратики на     x, розв'язати рівняння (див. урок матем. за 23 квітня)

№2 -письмово, з короткою умовою, н-д

Оленці-3р.

Арсену-?, у 4 рази більше

№3(усно)

№4- письмово, без короткої умови, т. як умова є в підручнику.

Укр. читання

Тема. Невідоме про звичні речі.» З історії світлофора. Перегляд відео «З чого та як створюють світлофори» (с.90-91).   Загадки про винаходи.с.87


      ! Перегляд відео       



2.    2.Читання тексту на с.90-91. Обговоріть прочитане. Запитайте,що зрозуміла дитина?
          Для чого люди придумали світлофор?
          Що було б якби не було світлофорів?

      3. Розвиток швидкості читання.Робота зі словами.(с.91)



                                                     

                                                                   

                   







    




























Комментариев нет:

Отправить комментарий

Батькам. ОТМ 5-7 класи

Понеділок   18.07.2022р.-П'ятниця  22.07.2022р. 18.07.2022р. 1. 09:00  Загальнонаціональна хвилина пам’яті загиблих в Україні. 2. Ознайо...