18-24.05 25-29.05 Тема тижня. Літо.
Українська мова.
Читання текстів. ( Можна електронний варіант підручників, можна те, що є у вас). Переказ прочитаного. Відповіді на ваші запитання ( укр. мовою). Тексти читать 3 рази ( перший раз можете ви прочитать, наступні рази- діти).
Письмо. Повторення написання в ивчених букв, написання апострофа, великої букви, написання слів з подовженими приголосними. Записуйте відповіді на запитання до текстів, які перед цим прочитали самі діти.Думаю , що є діти, яким корисно писати букви під диктовку.
Візьміть малюнок , який відповідає темі тижня, складіть кілька коротких речень і запишіть.
Математика.Додавання і віднімання на основі чисел 11-100. Розв'язування задач на віднімання та додавання, порівняння. Побудова відрізків, вимірювання їх довжини .
Розкладання чисел на розрядні доданки.
Я досліджую світ. Рослини влітку. Тваринр влітку. Канікули. Як цікаво провести літні канікули?
04.05-10.05.20р. Тема тижня. МОЯ РОДИНА
Українська мова.
Читання текстів. ( Можна електронний варіант підручників, можна те, що є у вас). Переказ прочитаного. Відповіді на ваші запитання ( укр. мовою). Тексти читать 3 рази ( перший раз можете ви прочитать, наступні рази- діти).
Письмо. Повторення написання в ивчених букв, написання апострофа, великої букви, написання слів з подовженими приголосними. Записуйте відповіді на запитання до текстів, які перед цим прочитали самі діти.Думаю , що є діти, яким корисно писати букви під диктовку.
Візьміть малюнок , який відповідає темі тижня, складіть кілька коротких речень і запишіть.
Математика.Додавання і віднімання на основі чисел 11-100. Розв'язування задач на віднімання та додавання, порівняння. Побудова відрізків, вимірювання їх довжини .
Розкладання чисел на розрядні доданки.
Я досліджую світ. Чому сім'ю називають найбільшим скарбом. Традиції та правила у моїй родині. Чому людина повинна знати свій родовід?
20-26.04 Тема тижня. ВЕЛИКДЕНЬ
Українська мова
Читання.Повторення вивчених букв. Читання текстів( можна брать ті, що у вас є, можна з"Післябукварика". З "Післябукварика" краще тому, що не треба нічого вигадувати. Є текст, до нього питання).Вчіть дітей переказувати. Для цього 1 разу читання мало. Необхідно читать кілька раз.
Письмо.Закріплення правила вживання апострофа. Списування друкованого тексту. Добір протилежних за значенням слів.Письмо слів, речень з вивченими буквами під диктовку. Пропоную звернутися знову таки до "Післябукварика".
Математика. Обчислення виразів на дві дії. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задач. Додавання та віднімання в межах 20.Посилання : тести https://naurok.com.ua/test/matematika-293270.html. Можна просто набирать в Googl "Тести з математики 1 клас".Вибирайте те, що потрібно.
До речі , https://nus.org.ua/news/imzo-opublikuvav-elektronni-versiyi-pidruchnykiv-dlya-1-klasu/ електронна версія підручників 1 клас НУШ.
Я досліджую світ. Що ми знаєм про Великдень? Таємниці писанки, Нащо фарбують яйця на Великдень?
Увага! Якщо ви не можете за посиланням вийти на електронні підручники, зробіть так.
Набираєте в Googli " Електронна версія підручників 1 клас НУШ --- ІМЗО опублікував електронну версію підручників для 1 класу---Вибрать підручник-- над чорною лінією буде Інстітут модернізації змісту освіти України, а праворуч від цих слів Знайти видання. Набираєте автора та назву підручника. Загружаєте файли. Сберігаєте.
13.04-19.04 Шановні батьки! Любі дітки!
Я не знаю сядуть діти в цьому навчальному році за парти чи ні, але дуже прошу, заради своїх дітей,не переривайте читати, писати,розв'язувати задачі, обчислювати приклади.Програма 2-го класу набагато важча, у нас не буде багато часу на повторення матеріалу 1-го класу. Техніка читання в НУШ не звучить, але,щоб засвоїти програму наступного класу, 1-ий клас ми повинні закінчити, читаючи 30-35 слів за хвилину, при цьому хоч трошки розуміти прочитане, вміти переказати прочитане укр. мовою(хоча б відповідати на запитання). НЕ ІГНОРУЙТЕ інформацією вчителя, логопеда, заходьте на наші блоги, перечитуйте її. Я знаю: вам важко, але й ми ж у подібній ситуації. Повірте, цей карантин усім нам ще не раз відгукнеться! Говоріть з дітьми, роз'ясніть ситуацію.
Притримуйтесь теми тижня. Вам не треба щось придумувати.
Тема тижня. ЧАС
Українська мова
Читання. Вчимося швидко читати. Вправи для розвитку навички читання. Закріплення правила вживання апострофа , читання слів з апострофом. Допомога Вам: посилання-відео
https://www.youtube.com/watch?v=Om2J_fQPK1Q
https://www.youtube.com/watch?v=4ffp5-M2yCY
https://www.youtube.com/watch?v=SrPTeVdo2tc.
Ви можете й самі знайти матеріал про апостроф.
Письмо. Повторення написання букв. Написання слів з апострофом. Спостереження за вживанням синонімів (слів, близьких за значенням) та антонімів(слів, протилежних за значенням). Використовуйте тему тижня. Списування речень. Письмо під диктовку. Добір прикметників до іменників.
Виконайте таке завдання. Доберіть і запишіть до поданих слів-назв предметів слова-ознаки.
Сонце-яке?......,.....,..... .
Море-яке?.......,.....,.... .
Ріка-яка?....,....,.... .
Хитра, руда,спритна-хто?..... .
Солодкі, червоні ,смачні-що?...... .
Хвойні, криві, високі-що?......... .
Чиста, прозора, прохолодна-що?..... .
Напишіть під диктовку. Вкажіть,які розділові знаки необхідно поставити в кінці кожного речення.
З вирію прилетіли шпаки( ) Вони оселилися у шпаківнях( )
Будь ласка, читайте, пишіть щодня! В 1-му класі недопустимі перерви в читанні та письмі.
Математика.
Метр. Співвідношення між одиницями довжини(між м-дм, м-см, дм-см) Вартість,Гривня. Обчислення вартості товару. Двоцифрові числа.Склад числа десятків і одиниць (н-д, 43. В числі 43 3 одиниці і 4 десятка(йти з права на ліво-це важливо! при відніманні та додаванні).
Розкладання чисел на розрядні доданки, н-д 37=3 дес.і 7 од. або 37=30+7
Складання та розв'язування задач в межах 20.
Ров'яжіть задачу. З першої ділянки зібрали15 кг малини, а з другої - на 2 кг більше.Скільки малини зібрали з другої ділянки? (обов'язково коротка умова:
I-15 кг
II-?. на 2 кг більше.
Розв'яжіть задачу. В одному кошику 16 кг огірків, а у другому-10 кг .На скільки кг у першому кошику огірків більше, ніж у другому? Коротка умова до таких задач.
І-16кг
)на ?кг більше
ІІ-10кг
Відповідь: на...... кг (чого?, кого?) більше.
Я досліджую світ. Як зробити свій день вдалим? Як усе встигати? Чим можна вимірювати час? Посилання: https://vseosvita.ua/library/tizden-cas-ak-keruvati-casom-tema-cim-vimiruut-cas-115592.html Можна так. Набиріть: 1 клас НУШ Тематичний тиждень Час. В Інтернеті багато цікавого матеріалу.
Здоров'я , успіхів у навчанні!
06.04-12.04 Тема тижня МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИГИ
Українська мова
Читання. 06.04 Буквосполучення дз,дж. Читання слів, речень, текстів з вивченими буквами. Текст "Джмелик".Вимова звуків [дз], [дж]. Акровірш "Бджола".https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-navchannya-gramoti-zvuki-dz-dz-dzh-poznachennya-h-bukvospoluchennyam-dz-dzh-14389.html Слухання вірша "Мандрувала книжечка по лісі"Лесі Храпливої-Щур.
Письмо 06.04 Відпрацювання злитої вимови звуків "дз", "дж".Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень (за репродукціями картин, малюнками, за темою тижня).
08.04. Читання тексту "Вадиків кашель", читання слів з буквосполученнями "дз", "дж".
Слухання оповідання Остапа Вишні "Любіть книгу!"( див. в Інтернеті)
Складання і записування речень зі словами "джмелик, джерело, бджола, джміль".
09.04. Мовно-логічні вправи. Читання тексту "Дивний ранок". Відповіді на питання в кінці тексту.
Утворення і записування словосполучень слово-предмет+ слово-дія. Доповнення словосполучень словами до речень . Записування цих речень.
10.04.Читання слів з "дз" та "дж".Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.Казка Олени Харченко " Чому бджоли дзижчать?"
Математика.07.04 Запис чисел першої сотні. Доповнення умови задачі та її розв'язування(с. 100)..https://www.youtube.com/watch?v=cvGN0pTrmaw
08.04. Додавання і віднімання числа 1 у межах 100.Розв'язування задач. Робота з геометричним матеріалом.
09.04. Запис чисел першої сотні. Розв'язування задач. Побудова відрізків.
10.04. Склад числа десятків і одиниць( Будь ласка, зверніть на це увагу дітей, н-д, число 25 складається з 2-х десятківа і 5 одиниць) Постійно звертайте на це увагу дітей! Задачі. Робота з геометричним маткріалом. Посилання на сайт " Розумники" http://rozumniki.info/
Я досліджую світ. Звідки до нас прийшла книга? Чого нас навчає книга? Чи існує лікарня для книг? Чому варто любити книги? Книга чи комп'ютер?
Перегляд мультфільму "Про Настуню і комп'ютер".
Українська мова.
Читання. 30.03 Закріплення вмінь читати тексти з вивченими буквами.
https://vseosvita.ua/library/cikavi-zavdanna-dla-rozvitku-navicok-citanna-115806.html.
Виконуйте ті завдання,які вам зрозумілі і які зможете виконати.
01-02.04 Повторення букви "Щ" та позначення нею звукосполучення "шч". Змінювання іменників за числами ( один - багато, без уживання терміну "іменник", тобто слова- предмети, слова, що відповідають на питання "хто?", "що?").
Мультфільм за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=F2MKbDQsEEI
03.04 Звуки "дз", "дз'", позначення їх буквосполученням"дз".Читання слів, речень з буквосполученням "дз".Робота з дитячою книгою. Казка В. Сухомлинського "Дівчинка і Ромашка".https://nuschool.com.ua/lessons/mova/1klas_1/110.html
Письмо. 30.03. Написання складів, слів. Доповнення і записування речень з вивченими буквами. (Це повинно бути списування - частина матеріалу, а друга частина - під диктовку).
01-02.04 Складання і записування словосполучегнь, речень. ( Я пропоную вам брати картинки, дитячі малюнки, можно за уявою або спостереженням, н-д, у вікно. Спочатку складати словосполучення слово-предмет+слово-дія, а потім поширити іншими словами до речення). Якщо підібрані картинки, а значить і складені речення будуть про спорт, буде просто чудово. ВИ формуєте світогляд своєї дитини.
Посилання: Електронні презентації до підручника Кравцова Н., О. Придаток 1 клас ІІ семестр.
Математика. 31.03. Порівняння чисел у межах 20.Дециметр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини( см-дм: 1дм= 10 см (крапки не ставимо після см та дм).
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=345660
01-02.04. Читання та запис під диктовку двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Складання та розв'язання задач.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=608950
03.04. Побудова відрізків. Частину задач теж можна пов'язати зі спортом. Ми так робимо на уроках. ( Стор.96-99). Посилання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=702194
Я досліджую світ. Поговоріть з дитиною про те, чому варто займатися спортом? Які риси характеру розвиває спорт? Чому Олімпійські ігри - особливі змагання? Посилання:
https://deponms.carpathia.gov.ua/news/sport-20-tizhden-nush-dodatkovi-materiali-ta-rekomendatsiyi2
https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/02/Tyzhden-20_Sportt.pdf
Комментариев нет:
Отправить комментарий